יש עוד דרכים להפוך הורים

בישראל מבוצעים בכל שנה מעל 50,000 מחזורי טיפולי פוריות.  

לפי נתוני האיגוד הישראלי לחקר הפוריות (איל"ה) עם העלייה בגיל האישה צונחים שיעורי הצלחת טיפולי הפוריות באופן דרמטי. בגיל 39-35 עומד שיעור ההצלחה על 19 אחוזים, בגיל 40-42 על 9.6 אחוזים ובגיל 43 ומעלה הסיכוי עומד על 3.5 אחוזים בלבד.

לאור הסיכונים ולאור שיעורי ההצלחה הנמוכים כאשר גיל האישה מתקדם, עמדת איל"ה היא, שיש להימנע מטיפולים חסרי תוחלת, שהוגדרו כטיפולים עם סיכוי של פחות מ-1% ללידה.

אי לכך בשלב מסוים צריך לעצור לרגע את המרוץ ולשים על כף המאזניים את השאלות הבאות:

האם המחיר הכבד שמשלם גופה של האישה מצדיק את אחוזי ההצלחה הנמוכים ?

מדוע להכניס לגוף כמויות הורמונים מטורפות ולהסתכן ?

האם קיים פתרון אחר שיכול לחסוך את הכאב הנפשי ההזרקות, שאיבות החזרות ושאר התופעות הלא נעימות  ?

אז כן, יש היום עוד דרכים להיות הורים ואחד הפתרונות המודרנים שיש לעולם הרפואה להציע, הוא תרומת ביצית מאישה צעירה ובריאה.

הליך תרומת ביצית נועד לכמה קבוצות עיקריות- נשים שמפאת גילן אינן יכולות להרות, נשים שעברו טיפולים ואיכות הביציות שלהן לא תקינה, נשים שהרזרבה השחלתית שלהן ירודה ונשים עם בעיות גנטיות ותסמונות מולדות.

סיכויי ההצלחה בתהליכי תרומת ביצית הם בין 60%-70% והרבה נשים אינן מודעות לפתרון הזה שיכול לחסוך שנים של טיפולים כושלים וסבל פיזי ונפשי מיותר.

מאחר שבישראל אין די נשים שמסכימות לתרום ביציות, נוצר מחסור עצום. לכן רוב המטופלות מעדיפות קבלת תרומת ביצית מחו"ל ששם ההיצע הוא גדול וניתן להתחיל בתהליך מיד.

כמו כן בתרומת ביצית מחו"ל יש אפשרות לבחירה אופטימלית של מאפייניה הפיזיים של התורמת – כמו גובה, סוג דם, צבע עור, צבע עיניים, משקל, השכלה ועוד.

לאחר שנים לא קלות בעולם הפריון, ההחלטה לפנות לתרומת ביצית הינה כבדת משקל ולכן חובה לבצע את ההליך רק בחברה מקצועית .

היום אין צורך לטוס לחו"ל בכדי לעבור את הטיפול, חברות אשר קיבלו רישיון של משרד הבריאות מטיסות לחו"ל את הזרע של הבעל/בן הזוג או תרומת זרע, שם מבצעים את ההפריה ומטיסים חזרה עוברים טריים או מוקפאים המיועדים להחזרה למטופלת.

בבואכם לבחור טיפול עי" תרומת ביצית, חשוב מאד לוודא כי לחברה יש רישיון מטעם משרד הבריאות הישראלי, ביטוח לכל התהליך, אחוזי הצלחה מוכחים, מעבדה מקצועית בחו"ל, והחשוב ביותר אנשי רפואה ישראלים ורופאים ישראלים אשר מטיסים בעצמם את הזרעים ובחזרה את העוברים ומבצעים בעצמם את תהליכי ההפריה בחו"ל ללא התערבות של אנשי רפואה זרים מאותה מדינה.

לסיכום: כיום יש פתרונות נוספים להפוך להורים, הם אכן לא קלים רגשית והפשרה היא עצומה, אך אין הצדקה בשום מקרה לעבור עשרות טיפולי פוריות ולחוות עשרות כישלונות.

במידה ואין הצלחה בפעמים הראשונות אין טעם להמשיך בצורה מסוכנת להתעלל בגוף.

אנו מזמינים אתכן לפגישה אישית ללא עלות וללא התחייבות שבה תקבלו סקירה מלאה על הפעילות המבורכת שלנו שהביאה עד היום מעל 5000 ילדים בארץ ובעולם.

יש עוד דרכים להפוך הורים

השאר תגובה