יום האישה 2021 במנור תרומת ביציות

כשאלוהים ברא את האישה הוא יצר מתכון קסום של תכונות מיוחדות כמו היכולת לייצר חיים, בינה ואפשרות לעשות כמה דברים בו זמנית, עין ביקורתית חדה כתער, כוחות נפשיים, מכסת מילים אינסופית ולב מלא בחמלה, הכלה ואהבה.
על פי הקבלה, כבר בסיפור גן עדן נחשף כוחה העצום של האישה ולהיותה גורם מרכזי בתיקון העולם, וגם אם זה לא נראה כך כל הדברים הנעשים בעולם הם בסופו של דבר לפי רצון האישה ועל פיה יישק דבר.
כמו בכל שנה, גם את יום האישה 2021 אנו מקדישים לפונדקאיות ותורמות הביציות המהממות, שרק בזכות המעשים האצילים שלהן, אלפי בתים בישראל ובעולם זכו להיות מאושרים, לאחר שנים של חושך בנפש מטיפולי פוריות כושלים.
בכל העולם קיימת רגישות עצומה לנושא פונדקאות ותרומת ביצית מחשש לניצול של מצוקת נשים.
לכן התהליך הייחודי במנור מדיקל מבוסס לפני הכל על לקיחת אחריות מלאה ודאגה לרווחתן, בריאותן, כבודן ושמירת זכויותיהן של הפונדקאיות והתורמות.
אנו לא הסכמנו להיות מתווכים כמו רוב הסוכנויות, אנו לא הסכמנו לרכוש ביציות מקליניקות בחו"ל שאולי ניצלו נשים, אנו לא הסכמנו לפצות תורמות לפי כמות ביציות שנשאבה מהן אלא רק לפי פיצוי מלא!!!
אנו העדפנו להרוויח הרבה פחות ולהיות בני אדם כי זו הדרך היחידה, הנכונה והראויה ביותר שאנו מכירים וכך אנו עובדים ברגישות וחמלה גדולה מיום הקמת החברה.
בשם חברת מנור מדיקל, אנו מודים לכן פונדקאיות ותורמות אהובות שלנו ומאחלים לכן חיים מאושרים מלאי שמחה ונחת לפחות כמו האושר שיצרתן עבור אלפי משפחות.
כמו כן אנו מאחלים יום האישה שמח לנשים המדהימות של פרויקט מנור, לצוות הבנות בגאורגיה בניהולה של אתי, לרופאות, מנהלות המעבדה והאמבריולוגיות, לפקידות, המשפטניות, האחיות המלוות, מנהלות המכירות, מנהלות השיווק, מנהלות הלוגיסטיקה, מנהלות החשבונות ובנות הליווי רגשי.

יום האישה 2021 במנור תרומת ביציות

השאר תגובה